<_script><_script>

5 Şubat 2014 Çarşamba

Tatilde Nereler Gezilmeli ???

2 haftalık tatilimiz bitmek üzere zorlu bir 2. dönem başlayacak öğrencilerin özellikle 8. sınıf öğrencilerinin yoğun bir temposu var. Bu tempoya başlamadan önce size gezeceğiniz yerlerden gidebileceğiniz avm'lerden bahsedeceğim.

  1. BURSA Uludağ'a gitmelisiniz...
  2. Tarihi yerler gezmek isteyenlere Ulu camii veye Ayasofya camii 
  3. Ben avmlerde takılmak istiyorum diyenlere Ataköy plus ,istinye park, viaport veya galeria...
  4. Müze gezmek isteyenlere Beylerbeyi Sarayı, deniz müzesine gidebilirsiniz.
  5. Eğer yurt dışı yapacaksınız buna geç kalmışsınızdır ama olsun ben size yine de vereyim:
  6. Fransa Paris, Dubai, Tac Mahal'e gitmelisiniz. Tabi bunlar benim görüşlerimdir. Sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz.

4 yorum:

  1. yardımın için teşekkürler ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
  2. bana hiç yararlı olmadı çok saçma sizin biletlerden haberiniz yok heralde. bunlar bebe tavsiyeleri sizi takip ediyordum şimdi etmicem başkalarına da ettirmicem. Bence siz tavsiye bir daha etmeyin heralde yorum yapan kişide sizsiniz kendi kendinize yorum yapıyosunuz size hiç yakıştıramadım:((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler ben sadece kendi açımdan bakıyorum zaten çoğu yere gittim ve biletlerden haberim var. o kadar pahalı değil. son olarak kendi kendime yorum yapmıyorum. bunuda bilin istedim :)

      Sil