<_script><_script>

4 Ağustos 2013 Pazar

Önerilen Telefonlar

Çoğu kişi iyi bir telefon istiyordur. Ben size telefonlar hakkında bilgilendireceğim:

Çocuklar(0-10): Ben bu yaşa kadar telefon alınmasını önermiyorum ama ille de alınacaksa Nokia-3310 veya Sony Ericsson alınabilir ama sakın sim kartı almayın.

Ergenler(10-18): Ben Galaxy mini, Galaxy young, Galaxy ace, Nokia Lumia-520, Galaxy-S, 
Galaxy-SII başta olmak üzere öneriyorum. Ama sizi birkaç konuda uyarmam gerek.

Galaxy mini: Subway surfers, Jetpack joyride ve daha fazlası gibi oyunlarla sürümü uyumlu değil ama en önemlisi flaşı yok...

Galaxy young: bunda da güzel oyunlarla sürümü aynı değil ve flaşı yok en önemlisi geri tuşu dokunmatik olduğu için hep yanlışlıkla geri gidiyorsun...

Galaxy ace: Galaxy  mini' nin bir üst versiyonu gençler için tam ideal ama sadece biraz kalın sorun etmezsiniz inşallah...

Nokia Lumia-520: Bu telefonda Android  olmadığı için çoğu (neredeyse hepsi) ücretli uygulamalar.
 Ama yani çok güzel yönleri var mesela navigasyonu tüm dünyadaki telefonları geçer...

Galaxy-S: Güzel ama fotoğraf konusunda çok kötü bir telefon ve bazı uygulamaları kasıyor...

Galaxy-SII: Galaxy-S' in bir üstü ama fotoğrafı aynı şekilde çok kötü ve bazı uygulamaları kasıyor...

Yetişkin(18-ve üstü): Ben büyükler için Galaxy-S, Nokia Lumia-820 ve üstünü öneriyorum.

Galaxy-SIII: Pil çok çabuk bitiyor bazen aniden donabilir ve bazen telefon kapanıyor ve uzun süre açılmıyor... 

Galaxy Note-2: Bazen bir anda sesi kısık gelebilir internette sorun olabilir ve pili çabuk bitebilir...

yetişkinler kısmına fazla yazamadığım için üzgünüm. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder